Endodoncija

U Ortoimplant DENTAL SPA činimo sve kako bismo izliječili i spasili vaše prirodne zube te u tu svrhu koristimo endodontske tretmane i apikotomiju.
Ugovorite besplatan pregled

Endodoncija je grana stomatologije koja se fokusira na dijagnozu, prevenciju i liječenje problema sa zubnom pulpom i korijenskim kanalima zuba. Glavni cilj endodoncije je sačuvati prirodne zube što je duže moguće, otklanjanjem ili liječenjem infekcija zubne pulpe i okolnih tkiva.

Endodoncija igra ključnu ulogu u očuvanju oralnog zdravlja i sprječavanju gubitka zuba. To je intervencija u slučajevima ulaska bakterija u zubnu pulpu, potom u korijenske kanale, a moguće i u prostor oko apeksa samog korijena zuba (periapikalni prostor). Upravo to liječenje svodi se na minimalno invazivno otvaranje zuba, čime se otvara pristup pulpi i korijenskim kanalima zuba zahvaćenog infekcijom.

Endodontski tretman

Tipični postupak u endodonciji je endodontski tretman, poznat i kao liječenje zubnih kanala. Ovaj postupak uključuje uklanjanje zaražene ili oštećene zubne pulpe, temeljito čišćenje i oblikovanje korijenskih kanala te njihovo punjenje materijalom kako bi se spriječila ponovna infekcija i očuvao zub. Inficirano tkivo se dobro ostruže tzv. endodontskim iglicama, a potom se kroz terapiju isti taj korijenski kanal puni biokompatibilnim materijalima kako bismo zaustavili širenje bakterija i onemogućili daljnju upalu.

U Ortoimplant DENTAL SPA se takvi zahvati odrađuju tzv. strojnom endodoncijom uz najnovije tehnike i metode kako bi to cijelo iskustvo bilo ugodno i za pacijenta i za naše operatere.

Dentalni mikroskop

Korištenje dentalnog mikroskopa omogućuje bolji uvid u patološka stanja i preciznije stomatološke intervencije prilikom izvođenja endodontskog tretmana ili apikotomije. Budući da zubne strukture često imaju složenu i vrlo sitnu anatomiju koja se teško može vidjeti golim okom, dentalni mikroskop omogućuje detaljan uvid u najsitnije detalje zubnih struktura i patologije.  Korištenje ovog alata rezultira boljim ishodom – uspješnijim tretmanom i smanjenjem komplikacija.

Apikotomija

Apikotomija je kirurški zahvat uklanjanja apeksa, vrška korijena zuba, koji se primjenjuje u dentalnoj medicini kako bi se očuvali zubi koji se nisu mogli spasiti endodontskom terapijom. Ovaj postupak izvodi se kako bi se sanirala infekcija na vrhu korijena zuba koja se ne može ukloniti endodontskom terapijom, a u svrhu očuvanja prethodno liječenog zuba.

Tijekom apikotomije, kirurg pristupa vrhu korijena zuba (apeksu) putem male incizije (reza) u desnima, uklanja vrh korijena i pripadajuće tkivo te zatim zapečati korijenski kanal kako bi se spriječila daljnja infekcija.

U svakom slučaju, apikotomija je posljednja metoda očuvanja zuba prije nego što se stomatolog odluči za njihovu ekstrakciju.

U klinici Ortoimplant DENTAL SPA je standard, pri izvođenju apiktomije, korištenje piezo kirurškog sistema (PIEZOSURGERY® touch). Takvim pristupom maksimalno se smanjuje trauma i pospješuje zacjeljivanje.

Nakon zahvata, koji se provodi u lokalnoj anesteziji, pacijent se obično brzo oporavlja, a očekivani rezultat je spašavanje zuba i očuvanje oralnog zdravlja.

Zakažite svoj termin

Anat Dan

Anat Dan, Izrael

Cjelokupni tim klinike Ortoimplant Dental SPA trudi se kako bi njihovim pacijentima bilo što ugodnije. S time na umu, preporučila bih kliniku Ortoimplant Dental SPA jer su oni promijenili moju sliku o stomatolozima nabolje!
Ortoimplant Dental Spa, Daniel Popović

Daniel Popović, pjevač, Slovenija

Dr. Trampuš je izuzetan čovjek koji vas odmah osvaja svojom karizmom, jednostavnošću i pozitivnošću.