Ozon, bezbojan plin, uništava patogene, jača imunosni odgovor te pomaže u zacjeljivanju rana.
Ugovorite besplatan pregled

Terapija ozonom je prirodna terapija koja koristi dezinfekcijsku i iscjeljujuću moć ovog bezbojnog plina, a sve s ciljem bržeg oporavka i regeneracije nakon operativnih zahvata.

Ozon je bezbojan plin specifičnog mirisa koji sadrži čisti kisik u visokoaktivnom obliku i koji se u prirodi stvara u gornjim slojevima atmosfere. Njegova glavna uloga u atmosferi je zaštitna, a istu takvu ulogu ozon ima i u medicinskoj primjeni djelujući na brojne bolesti i stanja – uništava patogene, jača imunosni odgovor organizma, djeluje analgetski te pomaže u zacjeljivanju rana. Upravo su te karakteristike ozona odavno prepoznate te ih koristi moderna stomatologija

Ozon za naše pacijente

U klinici Ortoimplant DENTAL SPA otišli smo s upotrebom medicinskog ozona ipak malo dalje – sve kako bismo svojim pacijentima osigurali što brže liječenje i zacjeljivanje u postoperativnom periodu.

Budući da ozon djeluje i na produkciju faktora rasta, korištenje ozona znatno ubrzava zacjeljivanje oralne sluznice u postoperativnom periodu.

Medicinski ozon

Medicinski se ozon sastoji od 0.05 do 5% čistog ozona i 99.95 do 95 % medicinski čistog kisika te je tek u takvom obliku siguran za upotrebu. U stomatološke se svrhe koristi u čišćenju rana, ispiranju usta te predoperativnoj i postoperativnoj dezinfekciji jer djeluje na bakterije, gljivice i viruse. No zahvaljujući posebnom generatoru ozona, OZONOSANU – klinika Ortoimplant DENTAL SPA svojim pacijentima nudi i autotransfuziju krvi obogaćene ozonom.

Autotransfuzija krvi obogaćene ozonom

Kod ovakvog oblika autotransfuzije uzima se 50 do 100 ml krvi iz vene pacijenta koja se potom obogaćuje mješavinom kisika i ozona te se vraća u tijelo pomoću infuzije. Takva upotreba ozona znatno ubrzava oporavak i iscjeljenje pridonoseći jačanju autoimunog odgovora pacijenta. Uz sve to, kod pacijenata se primjećuje povećanje vitalne energije i poboljšanje cirkulacije. Učestalija primjena autotransfuzije krvi obogaćene ozonom dovodi do stimuliranja matičnih stanica i brže regeneracije tkiva.

Ozonirana voda

Ozonirana voda učestalo se koristi u stomatologiji, a zbog svojih dezinfekcijskih i protuupalnih svojstava, ima primjenu i kao vodica za ispiranje usta kod gingivitisa, parodontitisa i raznih upalnih stanja. Koristi se još i kod čišćenja zubnog kamenca te posebno u oralnoj kirurgiji. Ozonirana voda zbog svojih svojstava predstavlja najbolju vodicu za ispiranje usta, a jedina joj je mana što se zbog nestabilnosti molekule ozona mora pripremiti neposredno prije upotrebe.

Zakažite svoj termin

Ortoimplant Dental Spa, Boris Kopitar

Boris Kopitar, pjevač i tv voditelj, Slovenija

Od prvog posjeta Ortoimplant Dental Spa, osjećao sam pozitivnu energiju i povećano samopouzdanje
Anat Dan

Anat Dan, Izrael

Cjelokupni tim klinike Ortoimplant Dental SPA trudi se kako bi njihovim pacijentima bilo što ugodnije. S time na umu, preporučila bih kliniku Ortoimplant Dental SPA jer su oni promijenili moju sliku o stomatolozima nabolje!